wtorek, 19 sierpnia 2014

ozdobne opaseczki i drobiazgi

Dziś nie mam zbyt wiele do pokazania i są to same drobne rzeczy, jakoś tak wyszło że nic wiekszego nie chce wychodzić z pod mojego szydełka. Może ta pogoda taka nijaka jest tego przyczyną, może weny brak sama nie wiem.

Więc tak jak w temacie pokazuje ozdone opaseczki dla mojej córuni


   ta niebieska niezbyt mi się udała, źle zrobiłam kokardkę i wyszła taka masywna a moja ćóra drobna i nie bardzo jej pasuje,
 
Jeszcze ubranka dla lali z resztek na szybko takie moje kombinacje alpejskie
 



 
A na koniec powiem wam że nauczyłam sie nowy wozorek a jak dowiecie się jak coś sensownego uda mi się z niego wymodzić  a na razie ćwicze.

4 komentarze:

  1. Urocze opaski, każda mała dama będzie nimi zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje i witam cie w moich skromnych progach

    OdpowiedzUsuń
  3. Great site. Lots of useful information here. I am sending it to some friends ans additionally sharing in delicious.
    And naturally, thank you in your sweat

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello there, You've done an incredible job. I'll certainly digg it and personally suggest to my friends.
    I am sure they'll be benefited from this site.

    OdpowiedzUsuń