środa, 17 grudnia 2014

"mój region, moja okolica" czyli kolejna wymianka

Jestem po kolejnej dłuższej przerwie. Tak już chyba zostanie, że posty będę dodawać co 2-3 miesiące. Ciągle czasu brakuje doba jakoś nie chce się rozciągnać. A na dodatek  zimowa pora, dni są takie krótkie i tak mało słoneczka, że nic się nie chce.  Ostanio mało szydełkuje więc też nie ma za bardzo sie czym chwalić. Jednak zorganizowałam we wrześniu wymianke na moim ulubionym forum maranciaki i tak przez 2 miesiace tworzyłam sobie prezenty dla Kamilii.

Wyczytałam że marzy jej się przepiśnik i takie coś powstało(kolor okładki niestety przy nie sprzyjajacej pogodzie naświetliło strasznie)



kolejnym marzeniem były podkłądki fioletowe, więc i to marzenie strałam sie spełnić



Dorobiłam jeszcze ciuszki dla maluszka





A na koniec regionalny dodatek (ubranko dla barbie)


  I ostania fotka wszytko razem zebrane(tutaj kolor przepiśnika wyszedł juz oki)
 
A ja dostałam od Justynki takie piękne prezenty
Dziękuje Dżastii:)
(dokładniej prezenciki które dostałam będzie można obejrzeć tutaj
 
Na dziś koniec, jeśli mi się uda znaleść chwilke przed świetami to pokaże to co właśnie skończyłam.
Miłego dnia wszystkim życze i dziekuje za miłe komentarze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz