czwartek, 15 lutego 2018

Bieżnik i serwetka z kordonka nowosolskiego.

                                        Witajcie
Wreszcie się zmobilizowałam pochowałam nitki i nakrochmaliłam mój bieżnik i serwetkę. Nie lubie tego robić, ale czasem trzeba.


Więc pokazuje bieżnik z kordonka nowosolskiego, 50*4  szydełko 1,5 kolor fiolet i bielony



     Oraz serwetka w ananaski nowosolski 50*6, szydełko 2,00 kolor bielony


Teraz zaczęłam kolejną prace nowosolskim, zrobiłam kilka rzędów i leży, chyba znów muszę sobie przerwę od robótek zrobić.


Pozdrawiam tu zaglądających
Miłego dnia

sobota, 10 lutego 2018

Ażurkowa czapeczka i nowe kordonki nowosolskie

Witam
Od kilku dni ostro zabrałam się do pracy.
 Ciągle coś się tworzy.
A to za sprawą zamówienia sobie nowych kordonków.
Już dawno rozmyślała nad ich zamówieniem aż końcu się skusiłam i mam kordonki nowosolskie.
Śliczne kolorki, niteczka też przypadła mi do gustu. Wygodna ta szpulka w robótce, postawie i sama nitka leci, a moteczki musiałam rozwijać.


Ale najpierw pokaże czapeczkę która zrobiłam zanim zamówiłam kordonki.
Mój pierwszy ażurek drutowy, fajnie się robi a ja myślałam  że to takie trudne i nie nauczę się. 



Na takie kolorki kordoneczków się skusiłam

Już serwetka i bieżnik z nich powstały, ale muszę jeszcze nakrochmalić i nitki pochować żeby móc pokazać.
Sweterek drutowy prawie skończony tylko czeka na mała poprawkę.
Bieżnik z kurczaczkami leży dalej czeka na kordonek a mi się nie chce iść i sprawdzać czy już dostarczony do sklepu.
To by było tyle na dziś
Pozdrawiam tu zaglądajacych

poniedziałek, 29 stycznia 2018

Podsumowanie 2017 roku i nowe prac e w nowym roku

Witajcie 
Na koniec roku zrobiłam jeszcze pudełeczko  w kształcie tortu.
 Prezent na 30 rocznice ślubu, a w środku prezencik.


A zaraz poświetach machnełam komplecik drutowy. Teraz wszystkie mamy kompleciki tym wzorem.


                               


Jak co  roku robie sobie podsumowanie moich prac i w roku 2017 zrobilam ich 109.
Najwiecej bylo szydełkowych 44
Potem 35 wstążeczkowych prac, a to nowa dziedzina rekodziela w moim wykonaniu.
19 rzeczy uszylam na maszynie
.Przygode z maszyna rozpoczełam we wrzesniu.
 Nie liczylam obszywania firan i roznych przerobek.
Troszke lepiej idzie mi robienie na drutach, 9 prac zeszlo z moich drucikow.

 Dodatkowo wazonik i papierowy tort.
Przez 5lat i pol roku udało mi sie stworzyc 650 projektow.


Nowy rok rozpoczęty powstają kolejne prace

                                          Ocieplacz na kubek co by kawka za szybko nie stygła

                                           Szydełkowy miś Franuś

                               Uszy łam córci moja pierwsza w życiu sukienke
                                         
                                                 Wiosenna czapeczka na drutach


                                           Kolejne czapeczki


                                          Gumeczki  do włosów
                                      

                                          Na szydełku rozpoczęta serwetka świąteczna
                                          zabrakło kordonka czekam na dostawe

A w oczekiwaniu na kordonek robie sweterek na drutach reglanowy.
Pierwszy taki robiony od góry bez zszywania 
Już kończe robić dół i przechodze do rekawów, fotki mam tylko z początku pracy.


Pozdrawiam miłego dnia

niedziela, 24 grudnia 2017

Świątecznie ozdoby wstążeczkowe i szydełkowe

Witajcie.
Na początku życze wam Wesołych Świąt Bożego Narodzenia.
Zdrowia, Szczęścia i zadowolenia z życia.
Tak wyglądały moje przygotowania do tych pięknych świąt.

pierwsze wstażkowe bombki,
to kolejna partia
                        i jeszcze jedna
pierwsze szydełkowe bombki wreszcie się pzekonałam do usztywniania,chodź do perfekcji mi daleko.

Wszystkie te ozdoby plus podkładeczki przekazałam na kiermasz  przed świąteczny w pobliskiej miejscowości. " Podzielmy się świętami 2017".


           Moja pierwsza wstążeczkowa choinka. Moim dzieciaczkom bardzo się spodobał,
dodałam oświetlenie



Kolejna tym razem z imieniem dla Madzi i różowa.

I kolejna tura. Dla obrych duszyczek i dla rodzinki.
( jedna dla mnie :-))

Przerywnik od bombeczek
Mała serweteczka z gwiazdkami


Już ostatnie  bombeczki wstążkowe, te już zostają w domku.
Jeszcze jedna szydełkowa.

Jeszcze na szybko zrobilam wazonik 


Koniec robótkowych przygotowań świątecznych.
Głównie wstążki w dziejszym poście, jak tak dalej pójdzie zapomne jak się szydełkuje.:-) 
Pozdrawiam i jeszcze raz wesołych świąt.





wtorek, 19 grudnia 2017

Drutowe i szydełkowe ubranka

Witajcie
Dziś będzie coś na drutach i coś na szydełku.
Nauczyłam się nowego wzoru na drutach-kłosy zboża. Zrobiłam komplecik dla córki i tak wyszło ze drugi dla mnie.

Wcześniej zrobiłam taka czapeczke ale nie trafilam w rozmiar i musialam spróć.
Jeszcze wcześniej probowałam sił w robieniu ubrań na drutach, wyszła taka kamizelka.
I kolejna a że druty nie są moją mocna strona to za szału nie ma.
Ostatnio u mnie mało szydełkowych prac, już prawie zapomniałam jak ka to lubie. Powstał sobie sweterek dla mojej córci w pieknym czerwonym kolorze.

Dziś udało tyle zdjęc wgrać tutaj. Ale to nie wszystko, robiły i robią sie ozdoby na święta.
Pozdrawiam:-)

piątek, 8 grudnia 2017

Podusia sowa i stròj skrzata

Witajcie
Kolejne rzeczy tworzę. 
Uszylam Podusie sowę i dwie małe  Podusie do kompletu pościeli dla corci. 

 Jeszcze dwe poszewki na jaski
 Fartuszek do gotowania dla mojej pomocnicy.
 Strój skrzata dla syna na przedstawienie

sobota, 7 października 2017

Uszyłam spódniczkę

Witajcie

Tak jak wspominałam w poprzednim poście, uszyłam dla mojej starszej królewny spódniczke.
Będzie idealnie pasować do krakowskiego stroju mojej krakowianeczki,jak również na inne okazje.


 Bardzo spodobało mi się szycie takiej spodniczki, że mogła bym takie szyć cały czas.
Zrobiłam jeszcze takie gumeczki ze wstazeczki.

Teraz pracuje nad sweterkiem szydełkowym.
Do zobaczenia jak skończe i zapraszam na moja stronke fb https://m.facebook.com/sznurkiani/?ref=bookmarks
Pozdrowionka:)


Uszyłam sobie pościel w sówki

Witajcie

Dawno mnie nie było, dlatego że dopadł mnie brak weny i nic nie powstawało.
Wracam i rozpoczynam inną dziedzine rękodzieła niż szydełko.
Probuje swoich sił w szyciu.
Uszylam mojej krolewnie posciel do łóżeczka w sowy.





   Zanim zabrałam sie za szycie poscieli uszylam pare poszewek na jaśki, zeby troszke potrenowac.



A to próbna pierwsza poszewka na podusie.

 Od tych poduszeczek zaczęła sie moja przygoda z szyciem. Pierwsze spotkanie z maszyna.

Zakochałam sie w szyciu. Wena powrocila. Uszyłam też spodniczke ale to juz w nastepnym poscie pokaże.
Jak wam się podobaja moje poczatki współpracy z maszyna?
Pozdrawiam miłej nocki życze tu zaglądajacym.

sobota, 9 września 2017

Szydełkowy kocyk dla dzidziusia

Witajcie
Mogę pokazać kolejną moją pracę jaka stworzyłam.  Zrobiłam kocyk dla nowego członka mojej rodzinki.



Do kocyka dorobiłam taką kocyko rzytulanke mam nadzieję za malutkiej się spodoba.


 Na dziś tyle mam do pokazania.  Kiedy coś nowego powstanie nie wiem bo szydelkuje cały czas ale nic mi nie wychodzi i ciągle pruje.
Pozdrawiam milego dnia😊