wtorek, 6 lipca 2021

czerwony sweterek dla dziewczynki

Witajcie Dzis chciałam wam pokazać sweterek , który zrobiłam dla mojej córci już jakiś czas temu. Córcia bardzo pragneła czerwonego sweterka, bo uwielbia czerwony kolor. Włóczke wybrała sama. Włoczka przeleżała chyba z rok zanim się zmobilowałam do zrobienia, nie przepadam za drutami, to tak średnio było z motywacją. Sweterek powstawał około tygodnia i robiło się go bardzo przyjemnie mimo że wykonany z 4 nieskreconych cieniutkich nitek plus metaliczna nitka. Wyszedł bardzo mieciutki, aż mam ochote zrobiić kolejne. Może kiedyś się uda. wzór bardzo prosty wykonany na okrągło na drutach nr 3mm ściagacz drutami 2,5mm.
Aktualnie pracuje nad 2 kolejnymi projektami, ale idzie dosyć wolno, wakacje rządzą się swoimi prawami. he he Miłego dnia Wam życze i odpoczywajcie w ten wakcyjny czas. Pozdrowianka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz