poniedziałek, 12 kwietnia 2021

Ombre chusty od "kokonki motki ombre"

Witajcie Pewnie nikt tu już nie zagląda, ja w sumie też bardzo rzadko piszę. Te zmiany w dodawaniu postów mnie rozwaliły totalnie i nawet nie mam ochoty na pisanie. Coś tam sobie tworze w tym czasie, więc postaram się pokazać. Co rocznego podsumowania nie będzię, ograniczam treść pisana do minimum i w sumie już dawno trwa nowy rok. Nowy rok rozpoczełam od chust więc ciąg dalszy chust ombre a tak na marginesie uwielbiam je robić. Chusta z kokonka soft od kokonki motki ombre. Zrobiłam ją wzorem secret pants, szydełko 2,75 zuzyłam jakieś 1450m
druga chusta również z kokonka sof, własny wybór kolorów. wzór skrócona sislove szydełko 2,5mm i jakieś 1400m Znów nie wyszło tak jak chciałam, ale cóż program robi po swojemu.

2 komentarze:

  1. Piękne chusty. Już pisałam na Forum Maranty - Ciekawy wzór tej niebieskiej.Nie znam tego wzoru. Myślałam, że to Rita. Ta maskotka tez extra. Trudno wszystkiemu podołać, bo albo cos dziergasz, albo czytasz, albo robota w domu, a chciałoby sie i to i tamto zrobić. Doba powinna mieć 24 godziny. Pozdrawiam serdecznie - Joana

    OdpowiedzUsuń
  2. Również pozdrawiam, a wzór jednej sekretne ścieżki a drugiej sislove. Polecam zrobić świetnie wyglądają i są łatwe.

    OdpowiedzUsuń