niedziela, 8 maja 2016

Mój pierwszy drutowy sweterek.

Witam maj dalej u mnie pracowity. Wi€c wyglada na to ze ilość majowych postów też bedzie wieksza.
Niedawno skończyłam mój pierwszy drutowy sweterek.
Wzór prosty rząd oczek prawych i rząd oczek lewych. Rękawy na prosto i gotowe. Chodź jak się nie ma wprawy to długo się dłubie.
Ale efekt chyba nie najgorszy jak na 1 raz. Z włóczki kocurwk kolor seledynowy druty oj chyba jakieś 2-2.5mm a nie wiem ile dokładnie, bo maja chyba ze 30 lat i nie pisze.


 Już dawno zrobiona kolejna czapeczka na drutach. Ale jakoś tak mi umkneła fotka i zapomniłam pokazać. Z nici red heart baby druty bambusowe 4mm.
 Jeszcze gdzieś się schowały takie buciki szydełkowe trampeczki. Tez dawno zrobione.

5 komentarzy:

  1. Śliczny sweterek i ten kolor rewelacja. A trampeczki są słodziutkie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje:-) ja zakochałam sie w tym kolorku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek. Ja kiedyś zaczęłam. Zrobiłam plecy i prawie cały przód, aż ktoregoś dnia młody zdjął mi druty i wszystko poszło. Rzuciłam to w cholerę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje. Ja robilam dawno temu kamizelke dla syna jak doszlam do wykroju dekoldu wymieklam i sprolam a teraz juz szkolnik to za duzo roboty bo rozmiar 3 razy wiekszy od probnego

    OdpowiedzUsuń