czwartek, 15 września 2016

Komplet szydełkowo- koralikowy

Witajcie
Kolejny raz jakoś tak nie wiele mam do pokazania. Troche czas złe zorganizowany, troche checi brak. To za wiele nie powstaje. To o czym mówie od kilku postów zeszło na drugi plan nie mam pełnych wytycznych i bez ternimu. Zabrałam się więc za inna prace. 
Wymyśliłam sobie,że sama wykonam biżuterie dla siebie. Bo jak cos kupuje szybko się psuje. W szczególnosci jak dziecie ciągnie itp.
Już dawno chciałam sobie coś z tej techniki zrobić,ale nie umiałam dobrac materiałów. 
Janeczka z bloga 
http://janeczkowo.blogspot.com/?m=1 pomogła mi w tym wyborze.
Dziękuje Janinko.
 Jest mój pierwszy komplet sznurów szydełkowo koralikowych.:-)

Z kolczykami niezbyt udanymi, ale nie mam odpowiedniej igły. 

Już niedługo bedzie okazja, żeby go założyć.
Dziekuje za miłe komentarze pod poprzednim postem.

18 komentarzy:

  1. Aniu śliczny komplecik i nie wiem co Ty chcesz od tych kolczyków, przecież pięknie wyszły. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. A kolczyki miały być kulki a nie są wiec dlatego mam do nich ale.

      Usuń
  2. Ania nie narzekaj. Świetny komplet:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ty tutaj narzekasz?!!! Proszę przestać natychmiast!!! Wyszło fantastycznie :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też urzekła ta biżuteria. Śliczna jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny, sama chcialabym potrafic robic bizuterie. Ale jak na razie to dla mnie czarna magia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Jak umiesz robić podstawy na szydełku to nic trudnego

      Usuń
  6. Zauroczyla mnie ta biżuteria jest piękna.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Człowiek renesansu, wszystko potrafi, podziwiam i pozdrawiam.http://domklary.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow piękne prace! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tak pięknego kompletu, ja niestety nie mam na tyle cierpliwości aby zrobić sobie taki koralikowy sznur:) a może po prostu za leniwa jestem:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Hehe to chyba lenistwo. Ja też czazem tak mam ze wydaje sie ttudne a potem okazuje sie inaczej. Rowniez pozdrawiam

      Usuń