wtorek, 19 grudnia 2017

Drutowe i szydełkowe ubranka

Witajcie
Dziś będzie coś na drutach i coś na szydełku.
Nauczyłam się nowego wzoru na drutach-kłosy zboża. Zrobiłam komplecik dla córki i tak wyszło ze drugi dla mnie.

Wcześniej zrobiłam taka czapeczke ale nie trafilam w rozmiar i musialam spróć.
Jeszcze wcześniej probowałam sił w robieniu ubrań na drutach, wyszła taka kamizelka.
I kolejna a że druty nie są moją mocna strona to za szału nie ma.
Ostatnio u mnie mało szydełkowych prac, już prawie zapomniałam jak ka to lubie. Powstał sobie sweterek dla mojej córci w pieknym czerwonym kolorze.

Dziś udało tyle zdjęc wgrać tutaj. Ale to nie wszystko, robiły i robią sie ozdoby na święta.
Pozdrawiam:-)

2 komentarze:

  1. Wspaniałe prace wydziergałaś! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna prace wyciergalas .Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń