piątek, 16 października 2020

Warzywniak

Witajcie Już od jakiegoś czasu zamierzałam nadrobić zaległość. Przez ten czas, kiedy nie miałam czasu dodawać postów nastąpiły zmiany na blogerze. Niestety jak dla mnie na gorsze, wcześniej była wersja przystowana do telofonu i bez problemu mogłam dodawać posty. Ostatnio próbowałam kilka krotnie dodać post, ale cóż po zmianach wchodząc przez telefon to ja sobie mogę tylko tytuł napisać, nic innego nie działa no chyba że podgląd posta. Reszta obcji nie widoczna. Pora nadrobić dodawnie, a sporo się uzbierało, cały czas coś nowego powstaje. Więc po koleji Ostanie tygodnie warzywniaka i posumowanie
Muszę posty podzielić tematycznie, więc reszta prac w kolejnych. Po dodaniu fotek wysakuje ciąg cyferek zamiast fotek, więc cieżko coś edytować. Mam naidzieję,że chociaż po publikacji będzie dobrze wyświetlać. Niby technika idzie do przodu a ja jakoś nie widze poprawy w tych zmianach i aktualizacjach. Pozdrowianka Miłego dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz