piątek, 8 sierpnia 2014

torebeczka i pudełeczko

Koleżanka poprosiła mnie o zrobienie  pudełeczka, więc jest czerwone z kwiatuszkami  białymi wykończone chabrową wstążka.






                   Dostałam od Janeczki w wymiance różowa gróbą włoczke, nigdy z czegos tak grubego nie robiłam i pomysłu nie miałam na co ją wykozystać, wymysliłam w końcu torebeczke z połsłupków(tylko takie zdjecie jest bo córa porwała od razu i cieżko bardzo uchwycić ten kolor)
                             Jeszcze jedna opaseczka tak samo robiona jak w poprzednim poście tylko kolorki zrobiłam na odwrót. Opaska jest dość szeroka, bo ma 7,5cm

 Na dziś tyle, nastepny post hmm jak będzie co wydziergać. Zauważyłam ze coraz więcej osób tutaj zagląda tylko mało kto zostawia komentarz. A tym którzy poświęcą chwilke na zostawienie komentarza bardzo dziękuje.

4 komentarze:

  1. to będę dziś pierwsza - i nawet pochwalę. Oglądam Twoje prace już od jakiegoś czasu - rozwijasz się robótkowo - może czas na coś większego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie oj nie nie! nie te wymiary, chodz przyznam Ci się ze chodzi mi po głowie taka wieksza rzecz ale bardziej dla domu, jakiś pled(kocyk) ale z czasem na coś tak dużego może być kiepsko

    OdpowiedzUsuń