czwartek, 21 lipca 2016

Maskotki

Witajcie
Dzisiaj mam do pokazania nie wiele, co nie znaczy że nic nie robie. Wrecz przeciwnie. Praca szydełkowa wrze. Tylko nie wszystko można pokazać.

                 Powstał misio dla Oli






Moim dzieciom bardzo spodobały się ośmiorniczki, które robiłam do akcji i poprosiły mnie o zrobienie dla nich.
Duża dla majmłodszej dzieciny.


 Dla starszych będą bryloczki wedle życzenia. W trakcie pracy.

A dla mnie do ozdoby torebki powstał już taki bryloczek. Będzie też promował akcje.

Dziękuje za odwiedziny i komentarze pozostawione pod poprzednimi postami.

4 komentarze:

  1. Urocze stworki:) Proszę do mnie napisać. Adres znajdzie Pani na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje:-)
    Napisałam e-mail odnosnie kici.
    Rownież pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cuda! Mi jest przesłodki.

    OdpowiedzUsuń