wtorek, 17 stycznia 2017

Ośmiorniczki kolejne

witajcie
Oj dawno mnie nie było, a i do pokazania nie mam  za wiele. 
Jakoś tak z robótkami było mi nie po drodze. 
Zrobiłam 5 ośmiorniczek. Niestety do 5 brakło kulki silikonowej i została nie wypchana. 
Piękne oczka dostałam od pewnej Pani. Jeszcze raz dziekuje.





Córcia poprosiła mnie o potrawy do swojej kuchenki. Wymiśliłam na szybko filcowe:  makaron,cebule i pierogi. Zadowolenie bezcenne.

Mamy kolejny początek nowego roku. Podsumowanie robótkowe :
stworzyłam prawie 100 prac, to dobry wynik.
 Na nowy rok jak zwykle tysiąc myśli.
 Jeden projekt w trakcie pracy. Bedzie .... coś letniego- różowego.

Na koniec takie pytanie jaka moja praca najbardziej przypadła wam do gustu?

Niedługo kolejny rok blogowania może .... hmhm

Dziekuje za pozostawienie kilku słów w poprzednich postach.

14 komentarzy:

  1. Pierogi wyglądają, jak "żywe". Chciałoby się zadać pytanie, czym je nadziewałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. córcia również o to zapytała, więc wyjaśniłam jej, że jeśli kuka silikonowa jest biała to będą z serem.:-)

      Usuń
  2. Cudowne te potrawy! A ośmiorniczki przeurocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ośmiorniczki śliczne:) Zaglądam na Twojego bloga od niedawna, ale myszka z bajki Angelina Balerina najbardziej mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tymi potrawami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pomysł mojej córki. " mamo uzyj mi potrawy bo lalki są głodne", więc inspiracja google i do pracy

      Usuń
  5. fajne te ośmiorniczki, ale filcowe potrawy mnie zagięły! świetne są! moja córcia już wyrosła z tego "nanibnego" gotowania-szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. u mnie bardzochca pomagac a konczy sie wiadomo, wiec niech maja swoje jedzonko :-)

      Usuń
  6. Ośmiorniczki przesłodkie, tak jak poprzednie. Filcowe jedzonko wygląda "smakowicie". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Filcowe jedzonko mnie zauroczylo.Po prostu cudeńka.Śliczne osmiorniczki.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń