czwartek, 15 lutego 2018

Bieżnik i serwetka z kordonka nowosolskiego.

                                        Witajcie
Wreszcie się zmobilizowałam pochowałam nitki i nakrochmaliłam mój bieżnik i serwetkę. Nie lubie tego robić, ale czasem trzeba.


Więc pokazuje bieżnik z kordonka nowosolskiego, 50*4  szydełko 1,5 kolor fiolet i bielony



     Oraz serwetka w ananaski nowosolski 50*6, szydełko 2,00 kolor bielony


Teraz zaczęłam kolejną prace nowosolskim, zrobiłam kilka rzędów i leży, chyba znów muszę sobie przerwę od robótek zrobić.


Pozdrawiam tu zaglądających
Miłego dnia

2 komentarze:

  1. Zachwycił mnie ten bieżnik, wygląda zjawiskowo! Bardzo ciekawy wzór i piękne wykonanie!!! Serwetka również przeurocza! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje bardzo za tak miły komentarz.Serwetki tym wzorem juz kiedys robiłam. Również pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń