poniedziałek, 4 czerwca 2018

Bluzeczka z listkowym karczkiem inna niż poprzednia z Nowosolskiego

Witajcie
Nareszcie skończyłam drugą bluzeczkę z listkowym karczkiem. Jak już widzieliście w poprzednim poście wymyśliłam sobie wzór listków nie mając schematu nie mało się na prułam i na kombinowałam żeby ładnie się układała. Nie jest idealna ale zadowala mnie efekt końcowy.
Prezentuje się tak


 Kordonek Nowosolski 4 kolor rubin szydełko 1,5 zużyłam nie cała szpule .
 Po częściowym  zakończeniu prac ogrodowych. W przerwach miedzy jednym a drugim pruciem wyciągnęłam maszynę i uszyłam córci spódniczkę do krakowskiego stroju.


Teraz już obie córunie maja takie same spódniczki


Jak już miałam rozłożoną maszynę to przerobiłam też z długiej na krótka spódniczkę. Dodałam różyczki i jest nowe życie kiecy.


A na koniec moje dalie tak sobie rosną i zaczynają już pokazywać się pierwsze pąki.
         
                       



Na dziś tyle mam do pokazania kolejny projekt w trakcie pracy i kilka w kolejce. 
Miłego dnia pozdrawiam 

2 komentarze:

  1. Aniu, prześliczna letnia bluzeczka i kiecki dla Córeczek super! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje teraz mniej szydełka, kwiatuszki tez wymagaja moje pracy, równez pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń