czwartek, 7 lutego 2019

Serwetki, próba c2c, chusta czyli ogólnie wiosennie.

Witajcie
Nowy rok się zaczął, a właściwie  już luty mamy tak ten czas leci. Troche w styczniu prac powstalo ale najpierw powinnam posumowac stary rok.
Tak wiec
W 2018 roku zrobiłam 180 prac w tym 121 szydełkowych. Kilka dużych projektów tj. moja pierwsza sukienka, sukienka dla corci dwie moje bluzki, dwie duze chusty. 8 maskotek amigurumi. 71 bombek, bieżnik i reszte drobniejszych prac.  W sumie przerobilam ponad 10km sznurków Ani. W tym roku planuje wiecej co wyjdzie zobaczymy. Najpierw najswieższe prace
Serwetka w ananaski ażurkowa może być do koszyczka na święconke.

Wzieło mnie na serwetki wielkanocne  z kurczakami i powstały dwie


Zrobiłam też kilka koszulek na jajka



Od jakiegoś czasu chodziła mi po głowie myśl wyprobowania wzoru c2c corner to corner z takim oto skutkiem

A na koniec wreszcie skończona chusta dla córki.
A jeszcze ptaszek wyleciał mi z pod szydełka


Taki o to u mnie był styczeń i początek lutego.   
Mam nadzieje ze teraz uda mi sie czesciej pisać posty. Poprawilam sprzet.
Pomysłów na ten rok sporo zobaczymy jak z realizacja. Pozdrawiam Was. 

2 komentarze:

  1. Jest pięknie i kolorowo. Ja dopiero teraz zabieram się za ozdoby świąteczne. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń