wtorek, 25 grudnia 2018

świąteczne bombki i inne prace

Witajcie
Bardzo pracowity miałam grudzień. Dużo bombek robiłam, ale mimo takiej ilości chętnie bym jeszcze robiła chodź były dni że miałam dość.
Zanim bombki to pokaże wcześniejsze prace.
Zacznę od misiów- różowy dla Zosi


W sukieneczce na roczek dla dziewczynki
 do misia miały być rękawiczki i szalik. Pierwszy raz robiłam rękawiczki na drutach jeszcze na okrągło. Bez palców bo już z palcami bym poległa.

takie sobie spineczki powstały dla moich córeczek

Moja starsza córka chodzi do zerówki i z okazji obchodów 100 lecia odzyskania niepodległości przez Polskę mieli pokaz mody to taki strój jej zrobiłam

 Uszyłam spódniczkę ozdobiłam kwiatami ze wstążki i porobiłam opaskę

Teraz już będzie bombkowo

Bombki dla mojej przyjaciółki Kasi

 tak się prezentuja u niej na choineczce

A Kasia zrobiła dla mnie takie śliczne gwiazdki
 zawiesiłam je na żyrandolu i tak pięknie ozdabiają moje mieszkanko


6 bombeczek  w pudełeczku na prezent


6 bombeczek z zawieszkami i gwiazdka
 

6 bombeczek ze srebrną wstążeczką  

 10 bombeczek dla Pani Agnieszki różne wzory i rozmiary ze srebrną wstążeczką

20 bombek ze srebrną wstążeczka i dwie gwiazdki

10 bombeczek ze złotą wstążeczką i złotym koralikiem dla cioci plus gwiazdka


6 bombek ze srebrną wstążką i srebrnymi koralikami plus gwiazdka
na choince u kuzynki


To by było na tyle bombeczek jakie zrobiłam chyba z 70 ich się uzbierało.


Jeszcze popołudniu powstał taki stroik
Świąteczny post to chciała bym złożyć wszystkim zaglądającym na mojego bloga najserdeczniejsze życzenia, zdrowia pomyślności na ten świąteczny czas Bożego Narodzenia.

Pozdrawiam Ania

4 komentarze:

  1. Prześliczne są Twoje prace, podziwiam!!!
    Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje wzajemnie chodz juz dawno po świętach. Znow zaległości w blogowaniu. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo piękne prace i jaka różnorodność. :) Jesteś bardzo uzdolniona, no dusza artysty. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń