środa, 7 listopada 2018

Chusta virus i moja Pierwsza sukienka

Witajcie
Do pokazania zostały mi prace robione dla mnie
Jako pierwsza powstała chusta virus dla mnie z kordonka nowosolskiego taka wiosenna cieniutka.


Po 5 latach szydełkowania wreszcie się odważyłam i zrobiłam dla siebie pierwsza szydełkową sukienkę, wogóle to pierwsza sukienka dla dorosłego w moim wykonaniu.


Jeszcze coś tam szyłam i robiłam ze wstążeczek ale nie mogę pokazać, dopiero po wykorzystaniu.


Pozdrawiam
 Miłego dnia


















6 komentarzy:

  1. Świetna ta sukienka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór sukienki jest śliczny , super w nie wyglądasz .Chusta też jest bardzo ładna .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, mi tez podoba sie wzor tej sukienki i w sumie jest prosty do zrobienia. rownież pozdrawiam

      Usuń
  3. Zachwyt! Chusta przepiękna, a sukienka po prostu zachwyca!!! Jaka unikalna, przyciąga wzrok. Jej wzór jest nieziemski, wielkie BRAWO za wykonanie. Podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Sukienka hmm onawiałam się i długo zastanawiałam ale jak zaczełam to już poszło i nawet nieźle się robiło

      Usuń