środa, 18 kwietnia 2018

Bluzeczka z listkowym karczkiem

                                                                         Witajcie

Wiosna jest przyszła chęć na dzierganie letnich ubranek.
Wymyśliłyśmy z moją moja koleżanką Kasia że zrobimy sobie takie same bluzeczki.(Kasia też szydełkuje). Fajnie jest mieć taka koleżankę która ma takie samo hobby sznurki wzorki wie o czym mówisz bez zbędnego tłumaczenia hehe
 Wybrałyśmy wzór  z listkowym karczkiem i moja bluzeczka pezentuje się tak


Zdjęcia kiepskie, ciężko samej zrobić. Robiłam z kordonka nowosolskiego 4 1000m
zużyłam reszte co z serwetki mi zostało fioletu i wykończenie bielony. szydełko 1,5

W planie kolejna bluzeczka
Pozdrawiam miłego dnia

4 komentarze:

  1. Rewelacyjna ta bluzeczka! Cudna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje teraz kombinuje druga równiez pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczna bluzeczka .Super wzór .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje fajny wzor i fajnie sie robi:-) także pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń