wtorek, 3 kwietnia 2018

Świątecznie i nie tylko

Witajcie 
Przed świętami nie zdążyłam już pokazać moich prac świątecznych i innych.


Powstała królisia dla córeczki wzór z Amigrutoday
troche ją z zmodyfikowałam
szydełko 2,25 lub 2,5
włółczka kotek 




                                   Koszulki na jajka uwielbiam je robić
                                           

                                             Baranek i jeszcze dwie koszulki, poprzednie sie rozeszły i zabrakło
                                                     Baranek zrobione z kordonka aria 2 nitki szydełko 1,75
                                   
                            Ozdoba okienna jajeczka szydełko 1,25 kordonek nowosolski i maja


                                   Koszulki na jajka usztywniłam i powstała taka ozdoba stołu
                                    szydełko 1,25  kordonek nowosolski


                       Sweterek zaczełam już dawno skończyłam i odłożyłam bo nie podobały mi się rekawy, w końcu zebrałam sie i poprawiłam.
 Sweterek jest robiny od góry reglanem i to pierwszy raz robiłam  od góry na drutach.
Druty  3,5  wykończenie dekoltu szydełkowe połsłupki a rekawki szydełkiem zrobione 2,75
                                                     Robiłam z włoczki kotek


                  Córcia poprosiła mnie o ubranko dla lali więc tzreba było zrobić
  Serwetki z zajaczkami nie udało mi sie skończyć na te świeta bedzie na nastepne, reszte prac w kolejnym poście

Pozdrawiam miłego dnia

2 komentarze:

  1. Aniu, cudne i niepowtarzalne prace! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo, właśnie siadam do kolejnego posta i szukać inspiracji na kolejne prace również pozdrawiam

      Usuń