wtorek, 31 grudnia 2013

szydełkowe rękawiczki

Od dawna próbowałam zrobić szydełkowe rękawiczki  i już jakiś czas temu udało mi sie  je zrobić , troszke musiały poleżeć zanim wymysliłam zapięcie ale już są w całej okazałości. Próbe uważam za udaną.


To jest ostania praca w tym roku 2013 tzn mam jeszcze komin skończony ale musi najpierw zobaczyć go osoba dla kórej był robiony i zaakceptować.
 Mam nadzieje że sie spodoba.

Może dodam jeszcze kilka słów podsumowania mojego roku szydełkowego. A mianowicie udało mi się wydłubać 160 prac szydełkowych w tym wiekszość to drobiazgi, głównie ozdoby świąteczne i ubranka dla lalek.
       W 2014 roku dużo pomysłow i planów i mam zamiar zrealizować je lepiej niż w tym roku.

Jeszcze postanowienie noworoczne oswić się z drutami i spróbować sił w haftowaniu.

2 komentarze:

  1. A czy mogłabym dostać wzór, to znaczy w jaki sposób zrobiła pani te rękawiczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety wzoru nie posiasam. Robiłam metodą prób i błędów. Nawet opisu sobie nie zrobiłam. Może kiedyś w wolnej chwili uda mi się z liczenia na rekawiczkach zrobić jakis opisik to się podziele.

      Usuń