poniedziałek, 14 kwietnia 2014

ostania porcja jajeczek


Właśnie skończyłam, więc tak wyszło że dziś będzie kolejny post. Pokazuje wam moje ostatnie w tym roku jajca ananaskowe.



 
 
 
Candy u Justyny dopiegło końca, nie wygrałam ale i tak zostałam obadrowana. Takie drobiazgi dostałam. Dziękuje Justynko.
 


 
 
 
Przed świetami nie będę już miała czasu blogować , więc już dziś wszytkim zaglądającym tutaj życze wesołych, pogodnych, spokojnych świąt wielkiej nocy oraz smacznego jajeczka. A na śmingusa dingusa życze słonecznej pogody:)

2 komentarze:

  1. Aniu, ja zabiegana jestem, ale wpadłam dzisiaj w końcu do Ciebie i uwierz - jestem zachwycona Twoimi pracami.Wszystkie mi się bardzo podobają, jednak Twoje baranki są rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje, ja tez nie mam za wiele czasu na odwiedzanie i komentowanie innych blogów ale jak czasem wejde to zostawiam komentarz, a co do baranków to czemu adresiku twojego nie dostałam?

    OdpowiedzUsuń