poniedziałek, 7 kwietnia 2014

reszta baranków już gotowa

Pisałam w poprzednich postach,że robia sie jeszcze baranki. W tamtym tygodniu udało mi się skończyć. Więc pokazuje kolejnych 15baranków i w tym roku koniec juz barankowania, jeszcze kilka zostało wolnych na ostanią chwile.



Dorzucam jeszcze kilka pisanek ananaskowych



A z innych planowanych rzeczy o których mówłam w poprzednich postach zostały mi do zrobiebia koszyczek, czapka i opaska. Ale koszyczek jakoś mi nie wychodzi, nie moge trafic na odopwiedni wzór, który spasowałby mi idealnie.
Jeszcze o wymiance musze wspomnieć, udało mi się skończyc cały prezent wtmiakowy przed czasem. Ale o nim bedzie post jak skończy się zabawa(a troche jest jeszcze czasu) i prezenty dotrą do wszystkich. Na dziś tyle miały być posty we wtorki ale tak będą jak bedzie coś nowego.

2 komentarze:

  1. Cała armia :) A i jeden mi się trafił, razem z koszulkami. Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. tu jest 3/5armii, heheh dziekuje za komentarz

    OdpowiedzUsuń